معرفی لینک های مفید

لینک های مفید و آموزشی

معرفی لینک های مفید

لینک های مفید و آموزشی

  • ۰
  • ۰

 

کسب درآمد اینترنتی بالا بدون سرمایه گذاری اولیه

آیا با بازار فارکس و روشهای سرمایه گذاری در این بازار آشنایی دارید؟ تمایل دارید پول زیادی را خیلی راحت و حتی بدون سرمایه گذاری اولیه، با کمترین زحمت و با یادگیری تکنیک های محدود سرمایه گذاری در فارکس بدست آورید؟  یکی از روشهایی که منجر به کسب درآمد بسیار بالای اینترنتی میشود، بازار فارکس یا ارزهای خارجی است. برای تحقق این هدف ابتدا باید با اصطلاحات فارکس آشنا شوید، مهمتر اینکه یک کارگزار معتبر ارزهای خارجی را پیدا کنید و از طریق پنلهایی که این بروکرها به شما ارائه میدهند، اقدام به معامله و خرید و فروش کنید. همه چیز کاملا شفاف ، با امنیت بالا و به دست خودتان انجام میشود ولی میتوانید از آموزشها و راهنمایی های مشاورین بروکر استفاده کنید.

یکی از معتبرترین بروکرهای فارکس در دنیا، کارگزاری کپیتال اکستند capitalxtend است که به زبانهای مختلفی فعالیت میکند و وب سایت فارسی این شرکت به آدرس capitalxtend-fa.com در دسترس کاربران ایرانی است که هم میتوانید معامله مستقیم کنید هم میتوانید با همکاری با این بروکر، بدون نیاز به سرمایه گذاری کسب درآمد کنید. با این شرایط یعنی اینکه حتی نیازی نیست شما به زبان انگلیسی برای معاملات فارکس مسلط باشید و خیلی راحت میتوانید از طریق یک وب سایت فارسی معتبر این کار را انجام دهید.

بازار فارکس چیست؟

Forex یا به اختصار Fx بزرگترین بازار مالی در تمام دنیاست که بسیاری از سرمایه گذاران خرد و کلان، شرکتها و موسسات مالی در آن فعالیت میکنند. بورس ایران را در نطر بگیرید، فارکس چیزی مشابه به آن است اما با معامله گران چندین برابر و حجم معاملات بسیار بالاتر که امکان تبادلات ارزی، خرید و فروش ارزهای دیجیتال، معاملات طلا، معاملات نفت و... را فراهم مینماید. اما برعکس بقیه بازارهای مالی، فارکس کاملا آنلاین است و مکان فیزیکی ندارد و شرکتها، بانکها، موسسات و افراد مختلف در هرکجای دنیا که به اینترنت دسترسی داشته باشند اقدام به تبادل ارزها و کسب درآمد اینترنتی میکنند. برای کسب اطلاعات دقیق تر در این زمینه فارکس چیست را مطالعه کنید.

بازار جهانی ارز در سال 1971 به وجود آمد و از سال 1998 رشد عجیب و فوق العاده پیدا کرد. روش معاملات برپایه تبادل ارزهای رایج کشورهای دنیا استوار است.

در حقیقت در فارکس تریدرها یا معامله گران از طریق اینترنت با هم تبادل مالی میکنند. این بازار سه رکن اساسی دارد، بازارجهانی، معامله گران و واسطه ها که در حقیقت همان کارگزران و بروکرها هستند که درصدی از مقدار مالی معاملاتی که تریدرها انجام میدهند را به عنوان کمیسیون که در فارکس اسپرد نامیده میشود دریافت میکنند.

 

روش های کسب درآمد در فارکس

از آنجاییکه بازارهای فارکس نقدشونده‌ترین بازارهایی هستند که دسترسی آسان و هزینه‌های اندکی دارند، بسیاری از معامله‌گران ارز سریع‌تر وارد بازار می‌شوند. اما پس از تجربه شکست، با سرعت بیشتری از بازار خارج می‌شوند. در اینجا سه روش پولساز وجود دارد که می‌تواند برای علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران این بازار مفید واقع شود.

معامله و خرید و فروش ارز

برای اینکه بتوانید در فارکس معامله کنید، باید اصول این کار را بیاموزید. اگر قبلا در بورس ایران فعالیت داشته اید، خیلی راحت تر معاملات فارکس را یاد میگیرید. کافیست با اصطلاحات رایج این بازار آشنا شوید و روشهای خرید و فروش ، تحلیلها، پیش بینی بازار آشنا شوید.

در ادامه یک بروکر معتبر بیابید. مثلا کپیتال اکستند یکی از این کارگزاری های معتبر است که سالهاست در این حوزه به معامله گران خدمات تخصصی ارائه میدهد و امنیت سرمایه شما به بالاترین حد ممکن تامین میکند.

از حساب های آزمایشی کپیتال اکستند استفاده کنید تا کمی بیشتر و بصورت تجربی با محیط فارکس آشنا شوید. در ادامه با سرمایه گذاری های کوچک شروع کنید و پس از کسب تجربه کافی سرمایه گذاری خود را افزایش دهید.

ابتدایی ‌ترین شکل‌ معاملات فارکس، تجارت طولانی مدت و معاملات کوتاه مدت میباشد. در یک معامله طولانی، تریدر(یعنی فردی که سرمایه گذاری میکند) پیش بینی میکند که قیمت ارزی که خریده هرچند هم که در کوتاه مدت کاهشی باشد ، در بلندمدت افزایش خواهد یافت. اما در سرمایه گذاری کوتاه مدت، دقیقا عکس همین وضعیت پیش بینی میشود.

کسب درآمد اینترنتی با همکاری با بروکر فارکس

هر فردی در دنیا قادر است بدون محدودیت در فارکس ارز معامله کند. اگر پس از تجزیه و تحلیل بازار، به درستی حدس بزنید که امروز ۱۰۰ ریال به ۱ دلار می‌رسد و فردا ۱.۴ دلار می ‌شود، امروز می‌توانید ریال را به دلار بخرید و فردا آن را بفروشید و خیلی راحت کسب درآمد کنید. درآمد و سود حاصله نتیجه اختلاف بین قیمت دیروز و امروز است. که این کار نیاز به سرمایه گذاری دارد. اما بدون سرمایه گذاری خاصی هم میتوانید کسب درآمد کنید. روشهای زیر به شما کمک خواهد کرد:

این روش کسب درآمد از فارکس بدون سرمایه‌گذاری، نیازی به معامله مستقیم ندارد. برنامه وابسته در مورد کسب درآمد برای آوردن مشتریان جدید به کارگزاری یا بروکر است. مشخصات فرآیند ممکن است از یک کارگزاری به کارگزاری دیگر کمی متفاوت باشد، اما فرآیند اصلی برای همه یکسان است:

بروکر فارکس به واسطه شما یک مشتری جدید جذب میکند و شما پاداش نقدی دلاری دریافت میکنید؛ خیلی راحت و ساده. اما این درآمد نقدی ممکن است بلافاصله پس از ثبت نام و تأیید تریدر جدید دعوت ‌شده کسب نشود ، بلکه نیاز است که معامله گر جدید سرمایه گذاری نقدی انجام دهد.

برای این منظور میتوانید به وب سایت کپیتال اکستند مراجعه کنید و از قسمت شرکا در منو ، ثبت نام کنید و اقدام به معرفی کارگزاران جدید نمایید.

کسب درآمد از فارکس با برنامه‌ جذب مشتری برای بروکر

به‌طور کلی، یک برنامه وابسته به توافقنامه خاصی نیاز دارد. بر اساس این قرارداد، زمانی که مشتری دعوت شده اقدامات عینی مورد توافق را انجام دهد، کارگزار باید مقدار مشخص شده پول را به حساب شما واریز کند.

شریک آنلاین: این نسخه کلاسیک برنامه‌های وابسته است، یعنی زمانی که شما توانسته اید معامله‌ گر موفقی که پیوند ارجاع شما را دنبال کرده است را دعوت کنید تا معاملات موفقیت‌آمیزی را رقم بزند.

شریک CPA: در این صورت به ازای هر مشتری جدیدی که برای بروکر بیاورید، یک بار پاداش دریافت می‌کنید. این گزینه برای وب مسترها، متخصصان SMM و متخصصان بازاریابی اینترنتی مناسب است.

نمایندگی: این بالاترین سطح مشارکت با بروکر است. با افتتاح یک وب ‌سایت می‌توانید نماینده کارگزار شوید. در این صورت سود به طور خاص برای شما محاسبه می‌شود. خیلی روش مناسبی برای درآمدزایی شماست.

 

  • ۰۰/۱۱/۰۶
  • سئوبهینه سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی